Skinnaviksberget

..Eller "Skinnaskivaskiveberget" som jag trodde det hette igår.


Åkte som sagt till Grisslinge "festen" igår och skulle kolla på Veritas men han bara höra dem ifrån parkeringen för när jag kom ner till scenen hade dem spelat sin sista trudilutt och det var dags för nästa band att gå upp på scenen. Lite besviken blev jag då jag åkt dit bara för att se dem. Men då passade jag på att även se Abysmal Soul och Kopi Luwak när jag ändå var där. Jävla sköna de sistnämnda är alltså. Ska försöka fixa några av låtarna till iPoden.



Jag åkte sedan med Nils, Jennie, Cicci, Juline, Tom, Arild, Filip och Julian till Skinnaskiveberget vid Zinkensdamm där vi även träffade Marcus och Willé på vägen.

Väl där träffade man jävla massa människor man kände, dessutom rullade det in massa bekanta hela tiden. Desutom var det en väldans massa random folk och jag uppskattade att det var ungefär 150 personer där.

I bakgrunden av festen fick vi en utsikt av Stockholm med en solnedgång som höll i sig flera timmar. Riktigt soft.
Kvällen blev helt klart lyckad, jäkla trevligt (Förutom att polisen kom). Sen fick jag gå hem i princip hela vägen från Ålstäket till Strömma, men det var det värt.






Solnedgång som fortfarande lös 23.30;

Stadshuset och lila-lysande hus



Dessutom fyllde Jennie år igår vilket vi firade. Eller, hon fyllde rättare sagt år efter 12-slaget så hon fyller år idag. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0