Simma på jobbet

En-två timmar på morgonen gick åt att gå igenom hela anläggningen. Var t.o.m nere i källaren för att få en överblick. Jävla mycket rör där nere ska ni veta. Det kostar drygt en miljon varje månad att driva badet.

Vad jag ska göra nu i tre veckor är att städa. Möjligen stå i kassan, men framför allt ska jag städa.
Och de skönaste var när de sa till oss att tvätta bassängkanterna. Detta menades med att vi skulle ta dra på oss varsin våtdräkt, och simma runt i polerna med en tvättsvamp och skrubba lite. Sen fick vi bada i typ 25 min. Simma runt på arbetstid, ganska chill.

I morgon börjar jag inte förrän 13.30, men slutar inte heller förrän 20.00. Både skönt och oskönt. Men men.
Simmade den där kilometern jag skulle också. Som jag ska göra varje dag. Och så provade jag på Gustavsbergs badets gym. Men nej, i morgon blir det Worldclass i stället. Orkade inte med det där..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0