Mat

Är det bra för kroppen att ha sommar eller inte med tanke på maten... Det är frågan det.
.
Här é typ vad jag fått i mig idag:
.
Frukost: Havregrynsgröt
Mellis: En banan.
Lunch: En banan, ett äpple, ett och ett halft wienerbröd och två glassar.
Mellis: En fullkornsmacka med ost.
Middag: Kött med kokt potatis
Efterätt: Glass med jordgubbar
.
Jag får i alla fall i mig tillräckligt mycket frukt. Upptäckte igår att det finns massa missbildade glassar i personalrummet som man tydligen får ta, trots lappen "Personalen får inte ta glass!" på frysen.
Så där blir de en del. Men undrar hur det blir efter att jobbet är slut... Blir det bara müsli eller havregrynsgröt då? Ja, jag tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0