Jävla Seth Rogen

Jag ändrade mig. Jag tänker se på The O.C. istället för nån Hooked Up. Delvis för att jag redan sett den och inte tyckte den var bra. Men också delvis för att jag inte tycker om huvudrollen Seth Rogen.




Gillar inte hans filmer. De han är med i. Den jävla kanadesaren.. Den enda är väl möjligtvis Superbad men han förstör lite av den med.
Gillar inte det där humorteamet överhuvud taget, ni vet dem bakom 40 Year Old Virgin liksom. Inte min typ av humor. En bra film de gjort är dock I love you man, men huvudrollen Paul Rudd där som brukar hänga med Seth Rogen gillar jag egentligen inte heller... Men i den filmen funkar han. I'm slappin da base!

Någon som ens förstår vad jag snackar om? Nån som håller med?

Kommentarer
Postat av: jimmy

lagom rasistvarning på dig

2010-06-17 @ 23:10:54
Postat av: H

Va? Rasist? För att jag inte gillar Seth Rogen? :O

Förklara

2010-06-18 @ 08:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0