Jäkla solig dag

Idag var det enligt typ alla väderleksrapporter årets hittils varmaste dag.
Samma dag som alla 3:or tar studenten så idag var man ledig, och i eftermiddag ska jag med familjen hem till kusinerna för att äta en studentmiddag då min kusin tar studenten idag. Det blir nog trevligt.

 

Sitter just nu och laddar
ner Valentines Day som
verkar skön, återkommer
med min åsikt efter
att jag sätt den.



Kände för att göra en knasig lunch så det blev biff á la Rydberg med isberg, rucola, paprika, lök och bulgur.

Kommentarer
Postat av: Linis

awee ska också se valentines day ikvl hade ja tänkt..

2010-06-03 @ 15:10:18
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad soft, de är många sköna skådisar i den ;D

2010-06-03 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0