Jaaaa!

Åkte till MacSupport i Sickla idag och köpte en ny laddare till datorn. Sedan gick jag och köpte en t-shirt. Nåväl. Åkte sedan hem, öppnade förpackningen förväntansfullt och kopplade datorn till laddaren.... Och den fungerade utmärkt! (Det var med andra ord en lättnad att det VAR laddaren som var problemet förut).
Nu sitter jag här och schteker i rummet. I morgon blir en skön dag då jag går upp kl.5 (oskönt) men slutar 12.30 (najs) så sedan blir det väl bad eller något soft.
Jag har dessutom klippt mig. Eller, 15mm snaggat. I typ förrigår.
"Du har gått på gymmet för att biffa upp dig
till beach'10 och så går du och slänger bort
allt jobb på att raka skallen, bra jobbat".

Kommentarer
Postat av: M

blir maan o-biffig om man snaggar sig?

2010-06-22 @ 22:34:38
Postat av: Anonym

Nä, men ful, tydligen.

Och då är det "onödigt att biffa sig snygg" om man sen ska raka bort håret.

2010-06-22 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0