Imorse blev jag rik

... Eller nästan i alla fall. Eller inte alls. Men ändå.
.
Vi fick nämligen panta burkar igår. 9 svarta säckar fulla med burkar. Över 1000 st. Stod och pantade i 1h 20min och hann ändå inte klart innan jag slutade för dagen, men det hann de andra sommarjobbarna. "Ajah" tänkte jag och gick hem, och fick höra att det var meningen att de sedan skulle köpa fika till personalen för pengarna vi fick för panten.
.
Men sen, i morse när man kom till jobbet satt det en hundring på anslagstavlan under texten "Till Robban F, för pantningen".
.
Schyst, fick lite pengar rätt ner i fickan. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: cicci

sooft :)))

2010-06-23 @ 23:41:55
URL: http://cicciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0