Det är lugnt nu

De flesta har väl det jäkligt lugnt nu den här veckan och nästa, dock har min klass prov i kemi nu på fredag... Men det är chill, bara ching chonga in något schyst betyg på det och sedan är det inget mer plugg, bara slapp dagar i skolan.
Nästa vecka, varför ska man gå till skolan då? Förutom skolavslutningen förstås.

Det ska bli rikigt jäkla skönt med sommarlov nu. Mest efterlängtade sommarn jag haft i mitt liv. Ska verkligen njuta av den fan. Gymma mycket, bada mer, sola, festa och allt vad det innebär. Grymt.

Och så ska jag köpa  Ray-Ban Wayfarer nu i veckan också. Som flera stycken i badcrewet kommer ha... Känns lite trisst kanske, men ändå nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0