Andreas Grega på Grönan

Nu är jag ledig i två dagar, onsdag och torsdag. Detta firade jag igår med att gå och se på Andreas Grega på Gröna Lund med Jennie, Frida, Fanny och Emma.

Jävlar vad bra han var alltså. Han var fan bättre live till och med, och sånt gillar jag. Stage-divade typ hela tiden, (var av att han hoppade på mig två gånger, han var svettig) sprang runt i publiken och var helt vilt. As skön. Hoppas jag får se mer av honom.


Bild tagen av Jennie

Såg då tre kändisar igår;
•Arga Snickaren
•Andreas Grega
•Ken Ring

Även fast Andreas Grega sa "Jag vill tacka Kungers för att dem kom hit, Blackeberg, min mormor, att Ken Ring kom hit och överasskade mig, att...." Så var det bara jag som förstod att hip-hoparn var där. Tjugo minuter efter att konserten var slut så utspelade sig följande konversation;

Pojken: Pappa, pappa, kom ja vill åka den där!
Pappan: MEN CHILLA!!
Frida: Oj, tänk att ha den där snubben som farsa..
Jag: Du, det där var Ken Ring.
Frida: Skojaru!?

Kommentarer
Postat av: Frida

så grmyt! speciellt det där sista!

2010-06-30 @ 17:53:03
URL: http://fridaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0