Upplysning

"Vänta, jag ska bara leta upp en bankautomat och kolla hur mycket pengar jag har kvar".
Sådär säger många, men jag behöver aldrig göra det.
.
Anledningen till det är att jag bara:
1) tar upp mobilen ur fickan
2) ringer Nordéas kundtjänst på 0771224488,
3) slår in 1
4) sen mitt personnummer och #
5) sen min "personliga kod" på 4 siffror och #.
-Det sistnämnda är inte samma sak som sin pink kod, så den får ni kolla upp.
Anyway.
.
Som igår, då ringde jag det här och så svarar dem "ditt ponibelt belopp på ditt konto är 1399kr" och så vet man det. Så jävla chill, behöver inte springa runt som en detektiv och leta fram nån automat, ganska skönt om man sitter på en buss eller något liknande liksom.
Aja. Nu vet ni om detta fenomen, om ni inte redan gjorde det. Kolla upp er kod. Och gör som ja. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så kollar man nordea.se nån gång när man är hemma och minns på ett ungefär hur mkt man har så man slipper allt ddär?

2010-01-26 @ 16:58:18
Postat av: hubbe

Hahah... mobilgrejen är mkt enklare? Det tar 20 sek, sen vet man vad man har? istället för att jiddra med datorn?

Pfft.

2010-01-26 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0