TV

Kvällen är bokad till TV:n då Made in Sweden kommer följt av Glee.
Manliga program? Vete fan... Fjolliga? Fuck no!
.
Julian sa en jävligt intressant sak här om dagen. Han sa nämligen att om man är med i någon känd TV reklam här i sköna gröna gamla goda Sverige så kan man tjäna 50 000kr om dagen, eller så var det 5 000 men då hörde jag ganska fel, och ännu mer om man är över 18.
Låter ju ganska nice, va?  Och den jäveln har ju foten inne på sånt här, var med som en biroll i filmen "Tusen gånger starkare" och någon kortfilm? Han har säkert varit med en massa andra grejer också som jag inte vet om, skulle nästan inte förvåna mig om man snart ser hans face på private.se
Eller. Jo, de skulle nog förvåna mig ändå när jag tänker efter.
Anyway. Jag vill bli filmskådis. Verkar ju jävligt nice. De är min dröm har jag kommit på. Men då ska jag fan flytta till USA, tänker fan inte bli en "svensk skådis" om ni förstår. Aja. Nu vet ni det. Great.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej du hörde rätt, 50 lax på en dag :P

här: http://mobilecasting.se, registrera dig så får du statist och större rollerbjudanden inom reklam ganska regelbundet (sweeeeeeeet) :)

2010-01-21 @ 20:27:59
Postat av: cäicii

"Eller. Jo, det skulle nog förvåna mig ändå när jag tänker efter" ahahha skön



och om du blir känd och rik och flyttar till hollywood och sånt så får jag bo i ditt hus, bara så du vet. =)

2010-01-21 @ 22:30:22
Postat av: Anonym

Glee är ju as soft mannen

2010-01-22 @ 10:26:27
Postat av: jimmy

men jo tjena, 50 000 om dagen my ass?

2010-01-22 @ 18:17:19
Postat av: Anonym

Jajamänn.

Julian fick 30k för birollen han gjorde. De är ju ganska nice.

2010-01-22 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0