Rätt ska vara rätt

The story continues, uppföljaren till "Det ska vara vad de är".
Rätt ska vara rätt, annars är de fan fel.
.
Lax ska ätas med potatis.
Kött ska ätas med potatis, (gratäng, pomes frites).
Köttfärs ska ätas med p asta (makaroner, spagetti)
Köttbullar ska ätas med potatis eller makaroner (men fan inte spagetti).
Thaimat ska ätas med ris
Pannkakor ska ätas med sylt, grädde, glass, lönnsirap
.
Inga kompromisser, inga som helst konstigheter, om man inte äter rätt blir smaken eller konsistenten fel och detta är dagens i-landsproblem. Sägs det.
.
Och din jävel som skriver "livet är hårt" hela tiden... Jag ska hitta dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet kan vara ganska hårt ibland

2010-01-11 @ 22:07:49
Postat av: karolinajonsson

häftig blogg!

2010-01-11 @ 22:18:25
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha livet är hårt vettu,

2010-01-12 @ 12:28:34
Postat av: Anonym

synd att du verkar svag!!

först skriver du att det SKA vara som det SKA vara.

Sen skriver du att det "bör" göras så. bya ut 'Bör' till 'ska' så står du mer för vad du säger!! Inga dubelmoraler här inte!



PS. Köttbullar till spagetti... Lady och Lufsen? I rest my case

2010-01-12 @ 18:16:48
Postat av: Hubbe

Alltså... svag? För att jag först skrev "ska" och sen "bör"?

Mr/Mrs. Besserwisser, ge ut ditt namn eller så ser jag ingen annan utväg än att de *är du som är "svag"*.

Och klart jag vet att dem äter köttbullar med spagetti i disneyfilmen "Lady and the Tramp" men de gör fan ingen skillnad hur det smakar i min mun, eller gör det? Bara för att de äter småkryp i Lejonkungen är det väl inte gott och har en skön konsistens i munnen?

Dubbelmoral, jäkla tjat om det. Åh..

2010-01-12 @ 19:43:22
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj.. kollade upp IP adressen.. Mr. Besserwisser är Chester?

Varför skriver du sånna där inlägg mannen? :O

2010-01-12 @ 19:46:12
Postat av: Anonym

jag gillar dina inlägg hubbe!! och hahahhahaha "bara för att de äter småkryp i lejonkungen är det väl inte gott..." hahahah!! underbart

2010-01-13 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0