Nyårsdagen

Jag orkar inte lägga upp bilder från igår just nu, och inte skriva om de heller för alla firade ju nyår så de blir inget speciellt att skriva om, liksom. Om det inte råkade vara så att någon la några konstiga tabletter i min dricka igår och jag sedan vaknade några timmar senare bredvid en ihjälhuggen liten pojke på 10 år. Men de hände ju inte så, bilder kommer senare.
.
En klenod om min lillebror:
Min morsa tog hem en lista på virus som utger sig för att vara anti-virus i förrigår kväll.
Igår så satt min lillebror och hade laddat ner ett nytt anti-virus och satt och lät det gå igenom datorn.
Jag smygar upp listan i min hand och jämför namnet på anti-viruset han har laddat ner med dem som står på listan.
Och ja, det stod med på listan över fejkade anti-virus. Jävligt kul. Nej.
.
Så vi fick inte ha datorn igår och därför har jag inte uppdaterat så duktigt som jag egentligen borde. Förlåt.
Nåväl.

Kommentarer
Postat av: jimmy

Finns inga virus till mac?

2010-01-01 @ 22:07:48
Postat av: Anonym

Nej men till stationära datorn, och internet är kopplat till den och den här grejen har nu något.

Är de chill om jag drar ur internet härifrån och stoppar in i min?

2010-01-02 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0