Mormors Backe

Lillbrorsorna åker ner på vår sköna blåröda combimatta. Alltså en liten tjockmadrass som är hal som ett as.
Snabbaste fordonet i en pulkabacke, helt klart.

Sen hittade Morre några plastpåsar och tänkte åka med dem.
Det gick fan inte bra.


Efter videon:
Jag:
Morgan, hur fan gick det!?
Morre: Aaaah.... ah... ha..ha... jag måste kissa.
Jag: Haha, okejokej.



Nu ligger han här hemma i soffan och tar det lugnt som fina fisken, han har ont i halva kroppen då han slog i ryggen och de nu är värsta bulan där eller något.
Jag gjorde samma sak fast med combimattan, det gick alltså snabbare. Men de fick vi inte på film och jag slog bara i framsidan av kroppen, så jag får bara några blåmärken.
Livet leker :D

Kommentarer
Postat av: jeppe

Hahaha ser soft ut, " Vem fan är det där då"

2010-01-06 @ 18:07:30
Postat av: Anonym

as grym backe alltså

2010-01-06 @ 20:31:16
Postat av: Anonym

Även om den inte verkar så hård är jag så hård att den blev hård och vi gjorde illa oss ganska mycket, bara man gör fel så.

2010-01-06 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0