Konsten att gå upp

Här om dagen träffade min farsa Boman på gymmet och Boman ba "tjenna, jag har bara tränat sen två veckor innan jullovet och har nu gått upp 8 kg!"
Och sen träffade jag Boman på gymmet 10 min senare och då sa han samma sak till mig.
Hur fan lyckas han med 8kg muskler på en månad? Det låter ju helt super?
Han har gått upp lika mycket på en månad som jag gjort sen i April?
Okej att jag har värsta jävla ämnesomsättningen men ändå?
Nu måste jag börja käka ännu mer... Ser fram emot det! :D

Kommentarer
Postat av: J

Det hjälper inte, anställ en sån där personal trainer när du får cash flow :D

2010-01-24 @ 22:56:47
Postat av: Hubbe

Lägg av Julian, jag är nöjd med mina resultat, jag vill inte bli nån knubbig biff, jag ska va slimmad och vältränad och orkar inte lägga 18'000 på en PT. (Ja, om man går med i t.ex PT-kampen och betalar 18 000 så tävlar dem mot andra PT om att få ner fettprocenten och öka muskelmassan på en person och så vinner dem.)

Men... nej.

2010-01-25 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0