Inlåst

Den här helgen har jag varit inlåst hemma, ett förtjänat straff antar jag. Men bara för den här helgen, så det är inte så farligt. Ska ju ge farsan typ 800kr för ett glasbord och ett trasigt duschmunstycke (GB..?) och dessutom har jag städat huset på alla möjliga sätt, dammsugat fyra gånger (bland annat idag) skurat golven två gånger och skrubbat alla möbler, så nu får det fanimig räcka.
.
Idag har jag i alla fall bastat hos mina grannar, drack läsk och åt ölkorv, jävligt trevligt må jag säga!
Sedan kom dem hem till oss och så "delade" vi middag med varandra, så det blev en riktig pang-buffé med vitlöksspeckad lammfilé, oxfilé, råstekt potatis, rödvin - och bearnaise sås.
Underbart.
.
Ikväll blir det nog till att se "Number 23" med Jim Carey, och immorn blir det SO...
Peace.

Kommentarer
Postat av: C

Nice :D



förresten!!:



Du har en award att hämta hos mig, läs mer här: http://cruelty.blogg.se/2010/january/fick-en-award-av-angelica.html#comment

2010-01-30 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0