Igår

Hur många bjöd jag igår?
Typ 7 killar som sen skulle bjuda några tjejer. Räknade med att de skulle bli 15 pers kanske, chill liksom. Men nej, självklart inte, åh nej. Det ska komma 40-50 pers som är helt vilda och spiller och spyr överallt så man har fått stått och städat 5 timmar idag.
Och inte nog med det, Värmdö-polarna och Nacka-polisen kom. Och ringde min morsa.
Eftersom det blev såhär var det här sista gången jag har något.
Och de är ert fel, som bjöd hela jävla värmdö.
.
Så jävla trisst. Förra gången var mina föräldrar hur chilla som helst. Inte den här gången.
Och eftersom att alla gick på toa och spolade hela tiden, och att någon dessutom glömde duschen på så är vattnet slut i huset. Så man kan inte skura bort golvet från allt spill.
.
Och om man inte bara snackar om mina små bekymmer som att mina föräldrar inte litar på mig längre så var det flera stycken som förlorade massa pengar. En 750kr, en annan 500kr, en tredje en iPod touch osv.
Någon snodde även min morsas Baileys och min pappas öl.
Fattar inte hur fan folk tänker alltså.
Skaffa egna pengar? Jobba lite? Spara studiebidraget? Ha ett godisförbjud eller vad fan som helst. Idioter.
.

Har även en massa kläder som folk glömt här.
-Två svarta koftor
-en grå cardigan,
-svart Puma-ryggsäck
-två par tjej-stövlar?
Vem fan går utan skor? Jo, någon som tar mina converse och sen dumpar dem vid min busshållplats...

Men de värsta för mig var att Daniella och Frida åt upp min glass. Borde sätta en kula i huvudet på er båda två! (;

Kommentarer
Postat av: jimmy

ASSÅ VAFAN! nej nu får du skylla dig själv rufus, Jävligt korkat av dig att ha fest igen...

2010-01-24 @ 20:25:29
Postat av: hub

okej..

2010-01-24 @ 20:46:16
Postat av: Anonym

men vafan, va har du för umgängeskrets egentligen haha? idioter som bara förstör.

2010-01-25 @ 16:13:05
Postat av: Anonym

Umgängeskrets? Läs igenom inlägget, det var ju randoms?

2010-01-25 @ 19:38:42
Postat av: Anonym

sälj grejjerna och skänk pengarna till insamlingen för glasbordet!

2010-01-30 @ 09:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0