Frågor

Fråga 1. Igår kom jag på vad det nästa jag ska spara pengar till är, och det är en ihopfällbar cykel, ni vet en sån där liten man kan ha med sig på bussen som man fäller ut och drar upp sadeln högt och grejer.
Vad kostar en sån?

Fråga 2. Jag letade efter en mössa i söndags på Nacka Forum men hittade ingen, gärna stor och svart, eller grå. I alla fall stor.
Vart köper man snygga mössor?

Fråga 3. Jag har några standardläsare här på bloggen, eftersom att antalet läsare är ganska ojämnt från dag till dag men de alltid är över en viss siffra, så jag undrar vilka som är "stammisar" och läser bloggen i princip varje dag.
Danne, Chester, Cicci, Jeppe...
Vilka är det mer?

Kommentarer
Postat av: Cäcy

Monki har snygga mössor tror jag, annars har typ H&M massa? :D

2010-01-05 @ 21:04:57
Postat av: Anonym

H&Ms var slut på Nacka Forum typ

2010-01-06 @ 01:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0