Erik T, läs det här.

Jag svarar i telefonen och hör en mans röst i andra ändan av linjen.
.
Reza: Hejsan! Jag heter Reza och jobbar för Worldclass, känner du till den träningskedjan Worldclass?
Jag: Heh, ja jo det gör jag.
Reza: Går du här eller har du haft medlemskap förut?
Jag: Va? Eh, jodå, jag har medlemskap.
Reza: Och du tränar regelbundet? Är du nöjd med utbudet av träningsredskap och resultatet på din kropp?
Jag: Jaja, absolut!
Reza: Har du några kompisar som går här?
Jag: Ja, ja det har jag.
Reza: Okej, har du några du tror skulle vilja börja här?
Jag: Ja visst!
Reza: Okej, har du namn och nummer till dem så kan jag ge dem ett gratis träningspass här?
Jag: Visst, jag tar med det i morgon bitti.
.
Jag tänkte främst på att fråga dig Strömma-Erik och Kyringer.
Vill ni möjligen ha ett gratis träningspass? Skicka nummer isf.

Kommentarer
Postat av: Eric t

076 396 60 09, intresserad :)

2010-01-25 @ 19:51:24
Postat av: J

skriv upp mig hubibubsen! <3

2010-01-25 @ 21:52:30
Postat av: Anonym

Äre så? Julian vill Gymma? Nice! Jag gör så.

2010-01-25 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0