Drömmar

God morgon på er!
Jag vaknade nyss, och kom ihåg vad jag drömde!
-I alla fall var det vår, solen sken och jag var lycklig. Sedan började det snöa, så jag klev ut ur mitt hus och kände de små fluffiga flingorna av puder falla mot mitt ansikte och jag drog upp min mobil ur fickan för att fota mig själv med snö i mitt face?
Sen kommer jag ihåg att jag skulle försöka fota Morre också när han stod i badkläder ute på den gröna gräsmattan som mer och mer fylldes av glänsande pudersnö...
.
Ska nog försöka börja anteckna det jag kommer ihåg av mina drömmar så fort jag vaknar, kan ju bli en riktigt skön "©" historia faktiskt!
.
Extra info: Om man mitt i en dröm kommer på att det är en dröm, ja då jävlar händer det grejer för du kan man ju i princip själv bestämma vad man ska göra.
Vid några få tillfällen har jag faktiskt kommit på mig själv i en dröm att "Nej men det här är ju fan helt jävla sjukt, jag måste drömma... ja fan vad nice, det gör jag ju!" och så börjar man flyga eller något, kul som bara den.
.
Eftersom drömmar är rester av hjärnans sätt att bearbeta all information man fått under dagen som igår måste varit att jag ville ha sol, det snöade massor och jag skulle fota med mobilen till bloggen, så kan man göra ett knep Willé berätta för mig att man kan göra om man vill komma på i drömmen att det är en dröm.
Man skriver "det här är en dröm" på en lapp och går runt och kollar på den flera gånger under dagen.
Ska prova detta, verkar jävligt skönt.
.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: C

haha nice! jag ska också göra det nån vacker dag =)

2010-01-30 @ 11:25:42
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0