Dagens i-landsproblem

Kommer hem efter mycket slit under dagen och ser att pappa har köpt vitlöksbröd och gulaschsoppa. Till en början blir jag nöjd som fan med hans val av middag men när jag tar en närmare titt ser jag att de inte är Felix Gulaschsoppa som det ska vara, utan det är Willys.
Detta stör mig något enormt när föräldrar gör såhär för dem inte förstår skillnaden i kvalitet, bara i prissumman. Typ som att de köper hem Premium Cola istället för Coca-Cola.
Ska det va så ska det va, håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Cäc

Jo fyfan! Det skulle vara som att typ gå in på Mc Donalds och fylla på en äcklig flaska med ketchup istället för att köpa hederliga gamla Felix!

2010-01-28 @ 20:38:12
Postat av: Anonym

Japp!

Fast exemplet var inte det bästa då McDonald's har Slotts ketchup vilket jag tycker är den godaste föruotom Heinz. Men men!

2010-01-28 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0