Citat att komma ihåg

Han: "Egentligen, det är ju fett elakt att vi döper dinosaurier, dem finns ju inte längre och vi bestämmer vad de heter utan att de kan göra nåt åt de, dem kanske heter någonting helt annat egentligen."
Jag: "Men vad fan, vi har ju bestämnt namnet på varenda grej i hela världen, allt från månen till grässtrå".
Han: "Meh, de är ju en annan sak."
Jag: "Nee..?"


Lärare: "Nå, vad var anledningen till att många bojkottade OS i kina?"
Han: "Lejon!"
Lärare: "Va, nej, ne, de är inte anledningen.."


Saknar fan min gamla klass. Skulle vara nice med någon form av reunion. Om ett tag. Nåt år eller så.

Kommentarer
Postat av: Ccc

haha lejon? saknar också min gamla klass!! hemmesta va rätt bra ändå, samtidigt som de sög. hah.

2010-01-04 @ 19:25:05
Postat av: Anonym

hahah kevin

2010-01-04 @ 20:49:33
Postat av: Anonym

Haha, vem gissade rätt? Japp, de var Kevinboy. Skön snubbe må jag säga.

2010-01-05 @ 00:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0