Buse

Ni kanske undrar varför jag ser så busig ut?
Det är för att jag skulle göra ett nytt försök att åka till World Class och köra core, så när jag gick mot bussen och nästan var framme vid hållplatsen fick jag ett sms från Nico där det stod att han inte kunde komma pga. av att det inte gick några bussar bara för snön - jag lackade och vände raskt hem. Jag började välta fler och fler soptunnor och till slut välte jag alla jag såg, sen pissade jag i en brevlåda och sprang lite spralligt hem.
©

Kommentarer
Postat av: C

hmm.. jag vet inte, kanske var det "hands down"?? den är skön. annars kanske "rapid hope loss", "as lovers go", "carry this picture", "bend and not break" eller "hey girl".



höhöh sry att de blev ganska många alternativ, men jag kommer tyvärr inte ihåg vilken som va favoriten, men dehär va typ nåra tror jag!! säg till om de inte är nån av dom ;)

2010-01-27 @ 21:40:55
Postat av: C igen

haha okej nice :D

2010-01-27 @ 22:13:34
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: J

lägg märke till "c"! hur fan gör man ett sånt där copyrightmärke på keyboardet? :O

2010-01-27 @ 22:34:54
Postat av: Hubbee

Ctrl+1 på Macbook du vet... (;

Men på nåt annat vete fan

2010-01-28 @ 08:12:53
Postat av: Cicci

Alt + 0169 =)

2010-01-29 @ 11:16:28
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0