Alter..Ego?

Ska man kanske skaffa sig ett "alter-ego" på bloggen? Sitta och skriva en massa lögner och mytta, bara driva och hålla på? Eftersom jag inte är en åsiktsmaskin och har så många åsikter i mig att jag kan trycka ut 3 om dagen, och inte heller får skiva vad jag gör om dagarna... Då kan jag skriva vad jag inte gör om dagarna... aight?
Ska prova.
.
Idag städade jag huset. Sedan hade vi ingen mat hemma så jag åkte till Mölnvik och åt Thaibuffé på Orkidé.
Jag försökte betala med matkortet från VGY men det funkade inte, så jag fick betala med VISA kortet.
Men jag hade för lite pengar på kortet eftersom Morsan har varit seg på att ge mig studiebidraget så det saknades 15 kronor på betalningen. Jag hade inget annat val än att ställa mig och diska i en kvar i köket på Orkidé men det var inte så farligt, för när jag var klar så fick jag en glass av dem som "tack för hjälpen" och de var en Magnum för 17 kronor, alltså dyrare än vad jag arbetat för... jäkla idioter?
Jag kramade dem farväl och åkte hem.
.
Wtf?

Kommentarer
Postat av: CIcci

Haha tänk om du hade gjort det. Det hade vart väldigt roligt det.

2010-01-12 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0