Akta er för toan på 3:e våningen

Idag hände något väldigt knasigt. Slumpmässigt sjukt.

1) Willé hade tänkt att gå på toalett så han öppnade dörren till toan på våning 1 i VGY men så märkte han till sin förvåning att det stod en blond tjej och sminkade sig där inne.
"Oj, jag glömde stänga sa hon", så han stängde och så var det inget mer med det.
Eller?

2) Under samma 20minuters rast som det där hände, så hade jag tänkt gå och ta en drill innan tyskan började och den vanliga toan var upptagen på våning 3 så jag öppnade sär-toaletten.
Till min förvåning satt en blond tjej på toan och torkade sig där bak.
"HHMMM!!" utröck jag mig och sprang därifrån, utan att stänga dörren ordentligt till henne och hon hade ingen chans alls att stänga dörren utan att resa sig.
True story.


Hur knasig slump är det inte att både jag och Willé lyckades öppna och en blond tjej var på toan? Tänk om det var samma tjej? Vem vet?

Marcus: Såg du en glimt av henne, kan du identifiera henne?
Jag: Njaa.. ne, blond såg jag men jag skyndade ju ut så fort jag kunde, greps ju av chock.
Marcus: Fan, vi måste komma på vem de är och kalla henne något skönt smeknamn... typ the Wiper.

Anledningen till att jag chockades var att det här fuckar hela min uppfattning om att tjejer inte kan bajsa. Aj aj aj. 

Kommentarer
Postat av: jennie

haha! du är skön;D

2010-01-18 @ 18:14:44
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0