Till alla er besserwissers

Hej på er. Idag har jag fått upplysningen om att min svenska är allmänt dålig i bloggen. Av "säkra" källor som Dansken ska den inte kunna gå att läsa då jag för ett talspråk och har kommatecken utplacerade på fel ställen. Han rekommenderar mig att lägga in mina inlägg i Word innan jag publicerar dem..? "Alltså, jag vet att grejen med din blogg är att det är skrivet med talspråk och sånt, men det är inte snyggt!"
.
Om jag tänker till minns jag även att Julian har suttit och klagat på detta och blev tillåten att skriva ett gästbloggsinlägg där han skulle skriva bättre svenska än mig och då briljera med att skriva en dikt.
Men min fråga är då, är det här någon slags jävla uppsats?  -Nej, det är en hattig blogg skriven skriven av mig. Bit ihop.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

BOOOJAAAH!!!

2010-02-23 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0