Slappin da base

Idag har jag gjort mycket. Hehe, väldigt kreativ har jag varit. Eller? Nej. Verkligen inte. Enda anledningen jag har rest mig ur sängen idag har varit för att få i mig käk.
Annars har jag legat här i sängen och sätt på både det ena och det andra...
Allt från "Californication" som jag blev tipsad av Nico att börja se, och sen "Kidulthood", lite av "Green street 2" och nu ska jag banne mig se ett gäng avsnitt av "The big bang theory". :D
.
I väntan på att jag kanske blir inbjuden ikväll ligger jag här och väntar.. det känns ju sådär halvkul. Nåväl, så är det.
Vad ska ni göra på kvällskvisten?

Kommentarer
Postat av: C

TA BORT IPODHELVETET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-06 @ 21:45:24
Postat av: hubbe

You cranky old basterds... Nåväl. Kanske.

2010-02-06 @ 23:09:26
Postat av: Haha

Haha fett patetisk du är hubbe^^ hoppas du blir bjuden :)... du skulle inte få komma endå det var fullt så tyvär:(

2010-02-07 @ 16:57:29
Postat av: Hubbe

Patetisk? Vaa? That's what I do

2010-02-07 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0