Playstation 3

Mina bröder har en riktigt dålig ovana av att glömma bort att stänga av TV-spel och gå och göra något annat. Har försökt lära dem att komma ihåg men de är svårt.
Innan jullovet glömde Morgan playstation 3 på i typ 7 timmar då han bara åkte iväg från det och sen när han kom hem så ville det inte starta. Så vi skickade det till verkstaden.
.
Nu, för 10 min sen fick vi tillbaka det, 2 månader senare alltså. Och dem har inte lagat det, utan dem har skickat ett nytt. Hur i helvete tar det 60 dagar att skicka ett nytt?.
.
Jag spelar för sig aldrig nästan längre, då jag har min lille MacBook att chilla med men nu blev jag en aning taggad på att lira något.
Grabbarna fick ju en del sköna spel i Julklapp dem inte ens fått prova än så nu jävlar.
Nåväl, det var allt för nu, fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0