Mobil

God morrn, how U doin'?
Jag skulle gå upp idag 6.50 var det tänkt för att sedan åka och gymma innan skolan som börjar 10.15... Men så blev det inte.
Min mobil hade igår fastnat på ljudlös och jag fick inte bort det, men när jag ändrade om i inställningarna stod det "ljudlös: av" men ikonen visade fortfarande att det var ljudlös på, men jag trodde att det var chill efter det.
Men åh nej, jag vaknade 7.45 och lackade sönder, jävla mobil...
Kan ju ioch försig träna efter skolan idag, vi slutar ju 12.15, men det är principen att min mobil ska låta.

Så, kan ni ge mig något tips på en schyst Sony Ericsson som inte kostar skjortan? Skulle vara nice.

Kommentarer
Postat av: C

sony ericsson w302 är helt okej :) kostar inte så mkt heller

2010-02-02 @ 18:13:52
Postat av: Anonym

Jo, tack :D

Fast den är last year..

2010-02-02 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0