Mindre nöjd

Godkväll. Nu är jag allmänt förbannad. Eller nej, inte förbannad, det kanske är att ta i. Men irriterad, helt klart.
De blev ju inget igår men jag trodde det då skulle bli något idag, då jag hade två fester som folk borde gottgöra för mig. Vet inte om det skulle blivit något idag ändå, men att snön är i vägen ger ju en inte bättre chanser direkt.
Tydligen ska det inte gå några fler bussar idag, (?) så man är instängd hemma.
Det blir med andra ord Melodifestivalen den här helgen också...
.
Och så ska man ställa sig och skotta bort snö från två tomter i morgon, får nämligen pengar om jag skottar grannarnas. Och det ska tydligen snöa mer i veckan. Great.
.
Men upp med hakan! Dolph Lundgren är ju Melodifestivalens pausunderhållning, alltid något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: J

Imsorry...

2010-02-20 @ 19:03:15
Postat av: Anonym

Det är lugnt Julian, det var inte ditt fel igår och idag vara snön

2010-02-20 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0