Lite kvälls uppdateringar

Morgan kom hem när vi andra satt och åt och han fick reda på att hans älskade Modern Warfare 2 äntligen kommit och han åt snabbt som fan, sen sprang han mot the playstation, men han var så jäkla ivrig så han halkade på golvet och ramlade. I detta lustiga ögonblick springer min andra lille-bror Joel fram till Morgan och börjar sparka honom i magen.
Inga som helst konstigheter.
True story.
.

En annan grej.
En tjej i min gamla klass i lågstadiet har typ gått och blivit modell. Hon är en korpulent, tråkig och allmänt ful som sedan 6:an någon gång blivit fjortis. Jag förstår verkligen inte grejen med att alltid fula tjejer blir modeller. Något är ju fel. Victorias Secret, det enda rätta.

Kommentarer
Postat av: C

Svens modeindustri verkar tro att bara man har bulimi så är det fritt fram att bli modell. Inte behöver man vara snygg inte, nej då! :)

2010-02-09 @ 21:36:12
Postat av: Hubbe

Något åt det hållet. Eller typ att dem känner någon som känner någon som dödar alla snygga modeller och låter fula modeller ta deras platser.... Nej men, typ att dem känner nån vars förälder jobbar inom mode och de blir en "kul grej". Men det är det inte.

2010-02-09 @ 21:38:07
Postat av: Haha

Eller att ni 2 inte har en enda koll.... sminket som gör allt fula tjer utan smink fina med. tjer som sminkar sig vardagligen är alment skit fula när dem inte har smink

2010-02-09 @ 23:22:41
Postat av: Anonym

Du hade verkligen koll "haha" :) Allmänbildning när den är som högst.

2010-02-09 @ 23:26:13
Postat av: Hubbe

"Haha", nej den där tjejen jag snackade om kan sminka sig hur mycket som helst, hon är fortfarande ful och hon var väldigt sminkad på bilden men det hjälpte inte för hon var fortfarande tjock.



Och att tjejer som sminkar sig i vardagen är fula utan smink ska jag ta mig fan skriva ett inlägg om att fallet ej är så för alla.

2010-02-10 @ 16:56:16
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0