Järvsö på onsdag

På onsdag blir det twintips på Järvsö. Det ligger tydligen ovanför Edsby, var fan det nu ligger..?
En bra bit bort i alla fall. Ingen vet hur det är där, ingen har liksom varit där nångång. Utom min farsa då förstås, ska nog fråga han nu om de är topp eller snopp.
Bussresan är bokad, och råkade ta så att jag ska åka från Gullmarsplan vid typ 6.25, när jag kunde åkt från Gustavsbergs centrum 6.10... en tabbe, men men, gjort är gjort.
Men jag är oroad då jag inte fått någon bekräftelse från Järvsö:s hemsida om min bokning om twintips, och det skulle ju vara förjävla jobbigt om jag betalar 340 kr för liftkort och bussresa, åker 35mil och sedan upptäcker där att jag inte bokad nåt. Vem vet, det kan hända? Hoppas dock inte att det gör så, de skulle ju inte vara så... festligt.

Jag i typ 7:an..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0