God evening, fellas.

Ursäkta folk för att jag inte skrivit idag, ni som blir upprörda och skriver "uppdatera" vilket faktiskt gör mig lite nöjd. Lite glad. Anyway..
I morgon är en sådan där skön dag igen som det är varannan vecka, slutar kl. 11.10, det är ju så smutt så det knappt är sant, dock är första lektionen idrott där det tydligen är innebandy som står på menyn, och även om jag gick 2-3 säsonger på det när jag var en liten kis är det fan den värsta bollsporten jag vet. Jag menar, springa efter en sönderskjuten plastboll med en knasig klubba känns bara fel för mig. Men det är relativt.
.
Annars då? Det vankas skottning immorn, då det kommit ytterligare 15cm snö idag. Men man får se det positivt, det är ju en schyst träning ju, att ha en slöslunga är bara något för pensionärer som får hjärtinfarkt av att skotta. Punkt.
Sedan får man se vad som händer på kvällen, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0