For tha' weed

Skön låt! Hittade nyss den här låten när jag hängde lite på youtube och trodde det var en seriös låt med seriösa artister, men sen när jag läste informationen upptäckte jag att de inte var någon mindre än Viktor Gänger (haha, där fick jag till det*) och Marcus Lindgren (Rapokalyps) som kör den här låten. Vid 1.35 är det den skönaste biten på låten om du frågar mig, där låter det fan som en riktig låt. Typ som en vit Lil Wayne. Lil Gänger*.
.
.
*Gänger är 92:a och kom nyligen in i målbrottet, men är fortfarande typ 1.45cm lång.

Kommentarer
Postat av: jimmy

de var nog den sämsta låt jag hört

2010-03-01 @ 14:36:59
Postat av: Anonym

Okej. Så tycker du.

2010-03-01 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0