Fettisdagen!

Jag har offrat mycket för lite semla idag vill jag berätta för er, kära läsare.

I och med att jag köpte två billiga semlor i Slussen för 19.90 så missade jag min buss som MSD och Willé hann med. När jag spanar upp mot tidtabellen står det "Sollenkroka 13min" och jag suckar.
Efter att stått och frusit fingrarna av mig i 13min så slår tabellen äntligen över från 1min till 28min.
Jag blir förvånad, min buss ska alltså redan ha kommit och plockat upp oss, och den nya bussen ska komma. Men min buss hade ju inte kommit. Efter 10min TILL så kommer en buss mot Stavsnäs som jag hoppar på, och när jag sitter och skakar av mig kylan inne i den, kommer bussen jag hade stått och väntat på i 23 minuter.

Jävla SL alltså...

På bussen slök jag i mig en semla medan en tjej förbryllat satt bredvid mig och såg på ocn fnissa?
När jag kommer hem så har morsan köpt en varsin stor fin semla från Dellan.

Slutsats:
Idag kommer jag att ha ätit 3 semlor, två billiga jävlar och en top notch - awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0