Facebook

Har ni också märkt att det har blivit fler och fler som börjat klaga på facebook? Alltså inte inne på facebook utan på själva grejen.
Och eftersom många gör det kan väl lika gärna jag göra det också kände jag. Så jag gör ett försök.
.
"Felix upptäckte precis sitt dagliga foto", vad fan är det för något slags form av skit?
"Nils posted something on your wall" och allt sånt där? Vad är det bra för?
Och alla dessa events och grejer, det kan ju vara nice att få reda på men det börjar bli lite överdrivet kan jag tycka.
Och alla jäkla "6 friends played bouncin ball this week- händelser" är ju grymt irriterande att få.
Även alla gruppinbjudningar, vissa är ju helt och hållet.... men vissa kan vara ganska roliga vill jag påstå.
.
"Hata dansbandsmusik"
"Vad säger jultomten 2015? - Hohoho finns det några svenska barn här?"
"Oh dear god let Taylor Lautner find his T-shirt again"
"Alla vi som fäller en tår för Cimon"
Osv..
.
Jag vill starta en egen grupp på facebook, även fast det här grupperna inte gör ett skit.
Den ska heta något i stil med "Alla vi som gått ner i vikt sen vi börjat på VGY" och namnet förklarar ju det mesta... nåväl.
Allt för mig, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0