En till konstig dröm

Häromdagen drömde jag; att Jennie Larsson hade kommit med i skolans innebandy lag. Men det var en kille som inte gillade det här alls, nämligen en antisemitistisk kille med vikingahjälm som hade sex med järnrör. Han tyckte att Jennie var en jude och absolut inte passade i skollaget. Jennies brorsa Jesper ville inte längre vara släkt med henne för han inte ville ha en jude till syrra för han var kompis med vikingen.
När jag sen skulle äta på Muraren så åkte vi tunnelbana dit och så pekade hon på ett hus och sa att han bodde där, och så kollade jag på huset och då satt en stor skylt på huset där det stod ´Varför i helvete tror judar på Jesus för?" och jag blev väldigt förundrad vad han menade med det.
.
Vete fan hur jag fick inspiration till den här drömmen men, det var lite annorlunda.

Kommentarer
Postat av: C

Hahaha :)

2010-02-21 @ 20:00:05
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: J

Hahahaha jag vet! akalla! xD

2010-02-21 @ 23:14:07
Postat av: The hub

Haha, säkert! Även fast jag drömde det här i typ natten till fredags..?

2010-02-22 @ 19:19:41
Postat av: jennie

hahaha! skönt;D

2010-02-22 @ 21:39:28
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0