Drömmar

I natt drömde jag; att jag låg i min säng och sov när jag vaknade och kom på att jag hade en läxa som gick ut på att umgås med ett av sina syskon så mycket som möjligt, så jag gick bort till min mamma och pappas rum med min mobil som lyste vägen för mig, sen gick jag in i deras rum och la mig där i tron att min bror Morgan var där. Sen märkte jag att de bara var föräldrarna så jag tog mobilen och gick tillbaka till mitt rum medan mamma sa "Vad fan Robert, vad gör du"? och så la jag mig i mitt rum och somnade igen.

Det sjuka var att när jag vaknade i morse sa mamma "Jaha, och vad gjorde du i vårt sovrum igår mitt i natten om jag får fråga"?
Och jag blev helt jävla rädd... jag typ gick i sömnen men var ändå medveten på något sätt eftersom jag trodde jag drömde när det hände. Skumt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0