Dansband

Jävla dansbandskampen alltså, skiten har öppnat upp möjligheten för alla dansband att tro att dem kan komma ut ur garderoben och bli kända.
.
Nytt band varje dag ju, nu ser jag på reklam att "Zekes" gärna vill att du köper deras skiva och igår var det en annan reklam för några andra... Min största fundering kretsar kring hur satan dem får ett skivkontrakt?
Pensionärs-buggs-musik från norrland som spritt sig ner till Stockholm borde ju inte kunna gå bra för på marknaden, så hur satan fixar dem skivkontrakt, säljs på Åhlens och får reklam på Tv4?
Min bästa gissning är att fjollorna suger kuk på skivbolaget, annars vet jag faktist inte..

Kommentarer
Postat av: Zekes fanclub

Kanske för att dom är sveriges bästa band. Inte så konstigt att dom får skivkontrakt då ;)

2010-02-05 @ 18:58:34
Postat av: jimmy

Ett namn:

Bert Karlsson

2010-02-05 @ 19:30:24
Postat av: Hubbe

Bert fucking jävla Karlsson... så det är hans kuk dem suger, fyfan. FYFAN!

2010-02-05 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0