Action

Igår var det badminton som stod först på menyn på gårdagens schema.
Turnering, det gick väl sådär... vann första matchen men... skit samma. Det roliga var efter att lektionen slutat när jag, David och Willé började brottas. Först brottade jag ner David, sen brottade David och Wille ner mig och sen var det jag och Wille och då skulle han hugga på mina ben men då fick han en tackling av min axel på hans näsa, så han fick ett sår som ser lite hardcore ut. Jag försöka våld-fota honom men jag fick inte nån bra bild och fick inte lägga upp något här för den delen heller..
.
Säga vad man vill om det men... kul var det i alla fall.
Nu ska jag se på "The Pursuit of happyness", den é jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0