Vann en tävling..

.. Igår typ, från Hugorosas.se

Japp, jag läser sveriges största manliga blogg, the challengeboy liksom. (Dock gör han nästan aldrig dem längre... Delvis han som inspirerade mig att hoppa från Djuröbron. Skön kille som la upp en video ett halvår efter om hur ont han fick efter att ha hoppat från Västerbron. Lägligt att den kom då...

Skitsamma, han hade iaf en tävling häromdagen om en ny film och om man skrev sin bloggs namn i kommentarsfältet kunde man vinna. "Shit, ofta du orkar länka till sånt där, tror du att du ens har en chans att vinna när de är flera hundra som tävlar" sa Wille när ja gjorde liknande grej förut på jockibois.

Men ja, en jävla chans hade man ju då man vann. Fick även en länk i bloggen och nu har jag under dem senaste två dagarna haft dubbelt så många besökare. Detta lär ju inte hålla i sig då jag inte lägger upp massa bilder på mig själv, spännandes utan tröja, men de är ju kul så länge det varar.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Äh, du ringade ju in fel adress.. Du skulle ringat in den första.. ;)

2010-12-10 @ 12:43:30
URL: http://www.5x.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0