Inspelningsbar boxer

Det är fan fint att ha en inspelningsbar boxer ska ni veta. Har haft det i två år typ, jävligt skönt att spela in ett program medan man ser ett annat, eller nåt program som man inte kan se då det sänds, men sen har tid att se. Och alla filmer man ska spela in... Helt klart värt. Enda nackdelen är väl att morsan då ska följa alla tre stycken olika Biggest Loser som sänds, och spelar därför in det hela tiden och fyller boxern med sånt skit. Lite irriterande, men sådant får man väl ta.
.
Ska man kanske rentav spela in alla julprogram som kommer på julafton då man är i Lanzarote då? Mycket möjligt.
.
Ikväll sändes förövrigt Romeo + Juliet på TV4film, jävligt bra rulle tycker jag. Ni borde sett den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-03 @ 20:13:03
Postat av: alice

aldrig fattat min. ska tydligen gå och spola fram och tillbaks på min med, men kan bara gå "bak i tiden.."

2010-12-03 @ 20:13:43
URL: http://junkyyard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad stek att du haft det i 2 hela år!

2010-12-03 @ 20:50:50
Postat av: Hubbe

De går ju inte att spola fram om du ej pausat eller spolat bak först... Kan inte se på vad dem sänt, innan dem sänt det liksom.



Ja ville ju inte få er att tro att jag typ köpt de igår och ba "shit, hur soft som helst, man typ kan pausa! Modernt!"



2010-12-04 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0