Facerape

Jag har aldrig blivit facerape:ad förut, men idag blev jag det.

Detta är klockrent då jag är en homofob:




Sen kom den här som egentligen inte alls var elak, men värt att ta upp:





Sedan chatten med Jr:






Och en liknande konversation blev det med Julian. Jävlar vad jag skrattade när jag såg vad personen skrivit, ännu mer på Jockes respons. Det sjukaste var att jag upptäckte att jag blev våldtagen och började skriva och förklara det, men då började personen skriva att jag är schizofren och grejer, den kunde alltså skriva samtidigt. Skitläskigt. Sen böt den lösenord och jag sparkades ut. Fick trixa mig och byta till ett nytt lösenord för att komma in igen.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0