Många som undrar om Djuröbron


.
Fråga: Varför hoppade du från Djuröbron?
Svar: Ne men liksom, en skön grej, varför inte?
.
OBS: Sen något som tydligen många missade också; Mina muskler i ländryggen trycktes ihop när jag landade i vattnet och hade ont i ryggen i 2 veckor efter hoppet. Gick till både läkare och kiropraktor. Det var 5cm skillnad från vart mina skuldror började, så jag var ganska sne, minst sagt. Eftersom det var så pass högt (tycker jag dock inte) så blev skadan lika kraftig som en bilolycka. Läkaren var tvungen att fråga om jag var självmordsbenägen.
Men nej, en kul Youtube-grej bara. Han blev imponerad.
.
Men jag var grovt inspirerad att göra det här, det kom inte bara in i mitt huvud som ingenting.
.
• Anledning ett: Filmen Stockholm Boogie, där de hoppar från den ökende "tredje balken" på västerbron.
.
Anledning två: Hugo Rosas (Challengeboy) fick uppdraget "hoppa från västerbron" framröstat på bloggen och hoppade, 30 meter.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0