Hemma igen

Var igår hemma hos kusinerna. Hela dagen, jag och brorsorna blev väckta och ivägkörda dit vid 8, så när man kom dit sov man ett gäng timmar till. Vid 2 tiden var deet dags för lunch och jag gräddade våfflor som serverades med drottningsylt och grädde, och jag klämde i mig en eller två våfflor för mycket och var därför tvärmätt långt fram på dagen.

Det enda som gjordes mellan lunch och middag var att se på Paradise Hotel Danmark.

Sedan var det vid 21.30 dags för middag och jag stekte köttfärs medan de andra hacka grönsaker. De var med andra ord tacos som stod på menyn. Därefter slog vi ner oss vid TVn för att kolla på lite Family Guy-maraton, men vid 23 tog dem slut. Så då hoppade vi ner i deras bubbelpool och satt där i en timme eller så. Sen TV.

Aja, nu är ni uppdaterade. Tja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0