Dagens roligaste



Efter skolan drog jag till Slussen och betalade lite extra för att kunna få åka på helger på mitt sl-kort. Sedan knallade jag upp till McDonald's där Erik och Mange satt och käkade varsin McFlurry så jag gick till kassan för att köpa en jag också, och Erik följde med för att hämta vatten.

~Jag pratar ganska otydligt och slöddrigt
Jag: Hejhej, en McFlurrymeddaim...
Kassörskan: Daim, McFlurry?
Jag: Japp, eeh med kola sås!
Kassörskan: Okey. That's 20 please
Jag: Eh.. Okey. (Snackar hon engelska?)

~Hon gör i ordning glassen
Kassörskan: Here you go!
Jag: Öh.... Thank you?
Erik: Fråga om vatten också
Jag: Ja juste, en vatten också!

~Nu förstår hon att jag är svensk och börjar skratta
Kassörskan: Heheh, varsågod!
Jag: Hahaha, tack!



Det é fan bra alltså. Snackar så otydligt så McDonald's personal börjar prata engelska med mig. Soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0