2:an har börjat.

Jaaaaaaaaa, skolan har börjat, äntligen är man en 2:a, soft!
.
Nää, inte riktigt kanske? Fy fasen, att sitta hela bussresan till slussen, att öppna skåplåset, att sätta sig vid en bänk. Detta har jag inte saknat. Längtar redan till Jullovet då jag ska till Spanien. Men, tills dess är det bara att bita ihop. Första dagen i skolan, självklart går man då och köper en kebabrulle till lunch, vad annars?

Efter skolan åkte jag till gymmet. Första gången på ett stort antal veckor. Kändes skönt att vara tillbaka. Lite trött efter kebaben dock.. Sedan gick jag till Life och köpte lite actionpulver. Målet just nu är att gå upp från 67 till 75kg. .
Började idag. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0