Sammanfattning av dagen

Dagen börjar med "ett stort hattigt NO prov" som jag skriver på typ en och en halv timme medan vissa sitter 40 min längre.. Får hoppas det blir bra och inte leder till ett till jävla G typ.

Därefter var det lunch på Kina Thai Gården, gött föffan. Sen då? Jo, tyska. Fick reda på att jag har VG men kan få MVG om jag blir bättre på meningsuppbyggnader och uttall... grejen är den att jag gör mycket mer avancerade meningar än vi lär oss att göra, därför blir det fel. Jag får fan skärpa mig.

Jag har börjat lägga märke till en annan sak. Alla driver om att jag tränar och deffar och allt det här. "Hubbe ska du inte ta trappan istället för rulltrappan" och "ska du inte chinna i tunnelbanan" är exempel på sånt.
Men det är bara roligt så jag tar inte illa upp, även om det ibland är jäkligt överdrivet ;)

Kommentarer
Postat av: J

nu hycklar du dig igen! hur vare med folk som skrev vad de gjorde på dagarna nu igen? :D

2010-04-19 @ 19:44:32
Postat av: Hubbe

Men jaa! Vi kom fram till det i december typ ;) Ja skriver va ja vill (:

2010-04-19 @ 21:17:41
Postat av: Matte

Du lider inte ensam ska du veta. Eric - "Fan de går inte att va med Matte längre, han tränar hela tiden, man ringer typ, så står han framför teven och kör benböj med stång och ba, nej men jag chillar. Och så äter han HELA tiden också, typ trycker i sig 500 g protein och ba måste ha mycket protein."

2010-04-19 @ 23:10:50
Postat av: Hubbe

Hahaha, de hörde jag fan, jävligt roligt, 500g protein liksom ;D

2010-04-20 @ 11:31:46
Postat av: Matte

Hahah, räcker fan för en månad ;)

2010-04-20 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0