Lugn och snäll



Såhär står det på min arm, "jag är snäll".

Det ska påminna mig om att jag inte ska göra någon illa den här veckan - en jävligt svår deal att genomföra ska ni veta. Särskilt när alla försöker reta upp mig för att få mig att "dampa" som jag tydligen brukar göra.

Anledningen till att jag brukar göra det är för att jag är äldst av tre brorsor. Med andra ord är det jag som styr och ställer och har styrkan  och makten att bestämma och om jag "slår" dem gör dem inget tillbaka.
Men nu när man gör någon gör nåt mot en är man inte van att det händer. Man flippar. Nåväl.

Jag ska i alla fall klara av det här. Försöka åtminstonde. Vad är vinsten? Jag vet inte...

Kanske att ge tillbaka på dem som petat på mig under veckans gång? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0