The Gastlight Anthem

Back in the days, på sommarlovet, när ja hängde i Skottland, så satt jag med kusinerna och glodde på Skottsk TV på hotellet i Edinburg, och då vare reklam för det här bandet på TV.

Jag diggade det lilla jag hörde och började skriva ner på mig själv vad dem hette och fyllde i det ett tiotal gånger innan jag kom hem och kunde skriva in det på Youtube. Men så hade jag stavat fel, och hittade inte det rätta namnet förrän nån halvtimme efter det.

Dem är rätt chill, kan hända att ja lyssnar på dem påväg till skolan ibland. Hade lust att dela med mig.



Halva de här bandets låtar skulle dock kunna vara med på "36 songs" videon, men ändå ;D

Kommentarer
Postat av: icicic

jag ska till edinburg snart!! nice. min syrra bor där, som du säkert redan vet (Y)

2009-09-28 @ 21:57:06
Postat av: Hubbe

Naaajs!

De är fett fint där, hela staden ser ut som ett slott :O

2009-09-29 @ 08:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0